Monday!

Idag var första jobb dagen från Semestern, 
det vart helt okay.. lite ledsen över att det inte blev något London i sommar, fast året är ju inte slut än 😃

Bild tagen ifrån Lördags, 11 Juli -15 

Var och lämna tillbaka min fina rosa svan tröja idag innan jag åkte till jobbet, den jag blogga om igår ☺ hann aldrig lämnar tillbaka den igår, naglarna tog lite längre tid.. hihi mamma var först på tur & hon bestämde sig på plats att hon ville förstärka sina egna naglar efter hon hade tagit bort sin förlängning, tokig mamma jag  har ibland ❤  

Puss åh hej ☺
2015-07-14 @ 00:50:23 Permalink


Kommentarer
Postat av: Emily

snygg outfit :)

Svar: Tack så mycket! :D
Ellinor

2015-07-17 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0