Little Wednesday Blogging 😀

Hej alla fina dĂ€r ute😘
Idag efter jobbet blev det en svĂ€ng hem till mamma och "visa upp mitt super duper fina ROSA hĂ„r' 😁🎀
Cykla hemĂ„t runt typ vid 21 , stannade för bli coop först för att jag var tvungen att handla lite grann... 
simsalabim sĂ„ Ă„kte tvĂ„ FRIDA Tidningar ner i korgen, skulle först bara ha en men sen fick jag syn pĂ„ Bella Thorne som var cover för Nr 01 sĂ„ dĂ„  kunde jag inte bestĂ€mma mig för vilken sĂ„ bĂ€gge Ă„kte med ner. Tokigt det kan bli ibland 😄  
Nu Ă€r jag bara hemma och sitter i min pingvin pyjamasbyxor. Ska alldeles strax tvĂ€tta av mig sminket med.  

P.s. glöm inte att like:a min andra del av amerikanska godiset pĂ„ INSTAGRAM fall ni vill se Del 2 pĂ„ Testar Amerikanskt Godis och Snacks â˜ș  skulle bli glad dĂ„.

Puss Ă„h hej ❀ â˜ș

2015-07-29 @ 22:13:46 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0