Bra start på helgen.😜

Nu undrar ni säkert var jag har gjort, när ni såg min titel 😛 Det ska jag tala om för mina fina bloggläsare! 😘
 
* trum virvel * 
 
 
 
Tadaaa! 😀 

Jag var & såg Paper Towns m/ bästa Nadja ☺❤

Den var faktiskt bra, jag är Komedi människa men Paper Towns är se värd. Den rekommenderar jag verkligen att ni skall se. 
Blev lite fundersam lite i början på filmen.. 
kändes som man inte skuller förstå filmen men den blev bättre efter några minuter. 😊
 
Ger er ett smak prov på Trailer här nedan.
|
|
V
 
 
Puss åh hej☺❤
2015-07-25 @ 00:12:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den därå filmen är så bra :)

Svar:
Ellinor

2015-07-26 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0