A good Saturday!

Hejhej,
Idag har man hjälpt Linda, Ludwig & Leon att flyttat till Skeda Udde ☺
skulle bli hämtat strax innan 9:00 imorse, så ställde klockan på 7:30 men somna om till 8
så det blev lite bråttom, men vart nästan kalr när pappa kom & hämta mig.. 
kanon väder har vi i alla fall haft, kom hem för en liten stund sen, syster Linda körde hem mig & mamma vi var dem sista kvar, hjälpte Linda med att packa upp lite som skulle va i köket.
Nu sitter jag hemma & mumsar i mig British potato chips & dricker Lemon Ice tea!❤
 
 
och ville bara uppmana er som fall ni har en tråkig dag eller inte kommer på vad ni ska kolla på youtube,
så kan ju alltid kolla in ---> danielnorberg2 på Youtube.
Han gör grymma video's .  😄😘
Man blir alltid så sjukt glad när man har en dålig dag
eller bara när man behöver piggas upp efter en tröttsam dag, så jag länkar ett klipp här ⬇ nedan!!
                                                                                                                                                          
 
 
 
 
Puss åh hej ❤ ☺ 
 
2015-08-01 @ 19:18:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

:-)

Svar:
Ellinor

2015-08-01 @ 19:25:55
Postat av: mamma

:-)

Svar:
Ellinor

2015-08-01 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0