Thursday [...]

Hej! 
Vart en hel vanlig torsdag idag, 
åkte till jobbet och där gick det bra efter mitt 18:30 pass så åkte jag till mamma och vi var ute åh gick lite efter så där 30 min. sen efter ett så gick vi till Santini's för att jag blev lite små hungrig, 
blev en god pastasallad m. kyckling 😋  
Tog ingen bild 😐  tänkte inte på att blogga om det förren nu när jag kom hem.... kommer en överraskning lite längre ner  😀 Så klicka inte ner mig efter detta. 

Så scrolla ner istället!

👇














👐 Taaadaaa. 😍 
Mitt mobilsvar låg i brevlådan idag 
Gissa om jag blev glad? 

Kommentera här nedan vad tyckte om detta inlägg fall det var intressant eller om jag ska ändra på nått, är öppen för förslag ☺  
Dela gärna min så andra får läsa den. 😉
 
Puss åh hej ❤ ☺




2015-08-06 @ 21:43:56 Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt skal :-)

Svar: tack mamma ☺
Ellinor

2015-08-06 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0