Norrköpings stadsfest ❤ 15/8 -15

Let us take a selfie first 😜




Blev en svänger upp mot tivolit ☺ 

Såg fyrverkerier på vägen mor bilen 🎉
The Last Picture Of The Day ☺ 


Min dag började av att jag vaknade typ vid 11 tiden, 
Intog mitt kaffe, myste framför tv och kolla Facebook😜 
Sen när klockan närmade sig halv 13 så började jag  fixa iordning mig för vid 13:30 så hade jag klipptid, bild finns på min Instagram 👉 elliiihm 
Tog typ 20 minuter och sen så åkte jag upp till mamma, trodde inte dem hade kommit hem efter badet så jag satte mitt ute en stund, men messa mamma och skrev att jag var hos henne.. fick tillbaka till svar, kom upp! 
Ja hopp hon hade visste kommit hem 😂 fast Maarit hade åkt hem till sig innan en sväng och sedan kom & hämta oss strax efter 15 ☺

Var på marknaden till 23 ...  så kom hem till mammi vid strax efter 23:30 så blev att sova kvar. 
Hade svårt att somna, somna strax efter 1 och vakna vid 3:40 och sedan kunde jag inte somna om igen fören typ 5:45 😯  sen sov jag enda till 11 😊 
Det var min dag igår och idag får vi se vad som händer, juste det får inte glömma att hämta ut mitt paket från Usagodis.se som kom i fredags...😀  glöm inte kolla in min Instagram 😁 


Puss åh hej ❤ ☺ 

2015-08-16 @ 11:59:58 Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

tack för en mysig dag igår puss <3

2015-08-16 @ 13:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0