The Last day in Stockholm w/ mammi ☺

Vi vakna idag runt 10:00 och efter någon halvtimme så åt vi frukost, efter det gjorde vi oss iordning för att fara till city innan hemfärd till Linköping igen.
Blev lite mer shopping ifrån Usagodis, 
fast nu i butiken 😀😋
Jag måste berätta detta i min blogg, kan kalla mig att jag är lite efter om 1D haha.  Efter jag och mamma hade vart på Usagodis butiken på Söder, så åkte vi tillbaka in till City & jag vill kolla efter 1D World butiken, det skulle ligga inne i MOOD Gallerian.. vi leta & leta, men till slut så gick vi in en en affär där en tjej jobbade och frågade henne fall hon visste något, de kom fram till sist att det bara var en popbutik som varade 15 dagar typ  som en kampanj butik så då sketssig det, så vi gick in till gallerian istället och klockan blev typ 16:00 så vi leta efter ett mat ställe och ser  blev till slut NEKO Sushi & Wok 😋
Sen blev det att kolla in Gallerian och massa butiker 
som inte Linköping har, rea shoppade lite på HOLLISTER ☺ och en lipliner pencil på NYX 💄 
mamma köpte även en turkosblå kajal på NYX 😊 
Jag "råka" visst köpa ett par till as fina solglasögon inne på BikBok 😄 och klockan ticka på, klockan blev 18:00 gallerian stängde och promenerade till Centralen,  men först gick vi in till apoteket för att jag skulle ha PH shampoo och mamma nailremover... 
Sen blev de Centralen och där blev det lite fika innan vårt 18:52 tåg mot Linköping gick. Så ni är vi i hemma Linköping igen och det är jobb imorgon! ☺ 
👇
Min frukost! 
 
Lite Selfie på Söndags Outfiten.
 
I found the globe när vi var på Söder och skulle till Usagodis 😀 
 
 Godiset & snackets från Usagodis butiken 😋
 
Bilderna på maten och fikat på tåget finns på min Instagram fall ni vill se dem ☺ 
https://instagram.com/elliiihm ✌ 
 
Puss åh hej ❤ ☺
2015-07-26 @ 21:13:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: veronica

:) tack för en trevlig helg i Stockholm Ellinor kram

Svar: tack själv mamma ☺❤
Ellinor

2015-07-26 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0