Good morning ☺

Skriver  lite manus till min video blogg som kommer upp så snart som möjligt, när jag ska färga mitt hår rosa. Efter alla dessa hår så har jag nu bestämt mig och ingen kan få mig  att ändra  mig 😀😎 #YOLO 
Förutom att jag ska skriva manus, så funderar jag på att göra en TESTAR Amerikanskt godis/snacks video idag, kommer åka upp till Stockholm idag och då känner jag att mitt amerikanska godis / snacks får vänta ganska länge ☺  så de blir nog en video om det idag, åker ju inte till Stockholm förren klockan 17 
Så håll utsik här på bloggen. ✌


Puss åh hej ☺❤ 
2015-07-25 @ 11:57:56 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna Eriksson

Rosa, så fiin! :D

Svar: Ja visst är de ☺
Ellinor

2015-07-25 @ 13:04:36
URL: http://dreamspo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0