15 löften alla väninnor bör ge ge till varandra och hålla för livet!☺❤


1. Jag lovar att aldrig utmana din attityd och alltid älska dig och respektera dina åsikter och beslut.

 

2. Jag lovar att alltid stå på din sida varje gång det inte funkar med en kille. Du är den mest fantastiska personen i världen, så det är klart att han är en idiot och har begått sitt livs misstag som dumpade dig.

 

3. Jag lovar att hålla ditt hår när du kräks, före, under eller efter en utekväll.

 

4. Jag lovar att skratta vilt och högt om du trillar. Berusad. På rullskridskor. På cykel. På trottoaren. Jag skulle skratta så jag ska kissa lite i byxorna som straff.

 

5. Jag lovar att alltid påminna dig om att det kunde vara värre.

 

6. Jag lovar att berätta för dig när du gör ett misstag-och hjälpa dig med det.

 

7. Jag lovar att skydda dig från andra, det det är nödvändigt att skydda dig ifrån. Även om det är dig själv.

 

8. Jag lovar att vara med dig så snart som möjligt om du behöver det. Vare sig det är din adress via telefon, Skype eller någonstans i staden om du behöver en vän; mig.

 

9. Jag lovar att alltid berätta sanningen, när du ber om det. Även om det innebär att säga att din rumpa ser stor ut i dina nya byxor eller din favorit topp är alltför urringad för jobbet.

 

10. Jag lovar att ändra mig med dig om du behöver det; ja, vi har tillbringat sex månader på att hata din högljudda granne… Men han bjöd in dig en dag och sedan är han plötsligt väldigt söt.

 

11. Jag lovar dig att jag aldrig kommer att räkna med att du vill dela din chokladmuffins, din skål med glass eller ditt godis med mig. Därför tar jag dubbelt så mycket när vi har våra mysiga hemmakvällar.

 

12. Jag lovar att aldrig säga att du är tjock. Även om du äter en påse chips, en påse marshmallows och en chokladkaka. Jag sympati äter gärna med dig.

 

13. Jag lovar dig att jag aldrig kommer att berätta för andra om den natten du hade en one-night stand på semestern. Dina hemligheter är mina.

 

14. Jag lovar att jag kommer att stödja dig. Vare sig det handlar om att resa till andra sidan jordklotet eller köpa ett hus på landet. Men jag lovar också att jag aldrig kommer att låta dig glömma varifrån du kommer.

 

15. Jag lovar dig att jag kommer att hålla ovillkorligt om dig. I vått och torrt. Genom livet.


Kommentera fall du håller med mig. :)


Puss åh hej ❤ 😄 


2015-07-22 @ 09:14:50 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0