Tuesday [...]

 Good Evening! ☺ 
Idag har det inte hänt något speciellt, bara jobbat till 18:30
och sedan blev det att cykla hemåt & äntligen är SOLEN här!! I Love It. ☀😍
Men när jag kom hem så satte jag igång datorn & sen gick jag in på Fyndiq.se för att kolla efter ett fodral till min telefon... men det blev ett skal istället med London's telefonkiosk på. 
Kommer blogga om det när skalet kommer, håll ut (: 

Här fixat det pannkakor, yum yum 😋

Här nere ser ni en länk, If One Direction broke up .. 
gå in på länken & rösta på två alternativ!😔
 
 
http://www.bopandtigerbeat.com/2015/08/if-one-direction-broke-up/
 
Puss åh hej☺❤
2015-08-04 @ 21:40:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0